2014. október 10., péntek

Vigyázz Velük !

-Maguk meg hol jártak ? - kérdezte a tanárunk,mikor rajta kapott, a lopakodáson.
-Volt egy kis baleset de már megoldottuk. - mondta Justin majd behúzott a házba. Felmentünk a lépcsőn, majd bementünk a szobánkba. Bementem a fürdőbe, majd gyorsan átöltöztem a vizes ruháimat pedig kiterítettem. Mikor visszamentem a szobába Lana az ágyon ült törökülésbe.
-Szia. - köszöntem, majd levágtam magam az ágyra.
-Szia, na mi volt ? - vigyorodott el barátnőm.
-Semmi különös. Beleestünk a vízbe. - rántottam vállat lazán. Lana furcsán nézett rám.
-Mi, milyen vízbe ?
-Van egy vízesés a közelbe.
-Jaa, értem.
-A tanár egyébként mit mondott ? - kérdeztem barátnőm.
-Emlékszel még arra kis rét félére amikor jöttünk ? - nézett rám kérdően. Bólintottam egyet. - Ott lesz egy buli, aki akar az mehet. - mosolyodott el.
-Értem. És te mész ?
-Szerintem igen. Beszélnem kell a tanárral. - mondta. Ekkor megszólalt barátnőm telefonja. - Bocsi. - sprintelt ki az ajtón. Elővettem a telefonom, majd felnéztem Facebook - ra. Még jó hogy víz álló, és hogy szilikon tokba volt. Volt egy pár értesítőm, üzenetem felkérésem, de nem különösebben foglalkoztam vele. Mivel nincs fent nálam Justin  így beütöttem a keresőbe. Egyből ki is adta. Rámentem az adatlapjára. Amint betöltötte, csak pislogtam nagyokat.

Justin Bieber
Képek : 2.190
Ismerősök : + 5.000
Követők: 11.461
Követések : 2

A képeihez mentem. Egy csomó nem volt lezárva, hanem nyilvános volt, így megnéztem őket. Mindhez rengeteg komment és like érkezett, többnyire pláza cicák írtak a képei alá, bár voltak köztük normálisak is. Nem nagyon erőltette meg magát, körülbelül minden 50 - 100. komment után írt egy :) - fejet, de ennyi. A mobilfeltöltéseknél volt egy kép ami felhívta a figyelmem. Kinagyítottam. Először azt hittem, hogy Eliza van a képen, de utána rájöttem, hogy nem, mert ő már rég odaírta volna, hogy mennyire szereti meg a többi hülyesége. A lány neve nem volt ott, Justin se írt a képhez semmit se, bár kommentbe ment a találgatás, hogy a barátnője - e vagy mi van köztük. 

Justin Bieber : (;



 Erre persze semmit nem írt. Nem rég töltötte fel a képek. Szeptember 20. - án, méghozzá New York - ba. Csak pislogtam nagyokat. Ekkor villogni kezdett egy új üzenet ablak. Megnyitottam, és olvasni kezdetem.

Camilla Morgan : Szia ! :)
Kendra Diamond : Szia, ismerjük egymást ? :)
Camilla Morgan : Nem nem ismerjük. Én csak hallottam rólad. Te jársz Justinnal, igaz ? :)
Kendra Diamond : Igazából én se tudom mi van most kettőnk közt, Justin kész rejtély. Egyébként honnan ismered ?
Camilla Morgan : Igen ebben igazad van, kész rejtély. Ez egy hosszú történet. Tudod osztálytársak voltunk.
Kendra Diamond : Voltatok ? Ezt hogy érted ? :O
Camilla Morgan : Nem tudom, téged mivel csábított el, de elmondhatom az én sztorimat, ha érdekel. De csak, hogy megvédjelek a csalódástól.
Kendra Diamond : Camilla nem értelek. Hogy érted ?
Camilla Morgan : Látom még nem ismered eléggé Biebert ! (: Nos, régebben mikor az osztálytársa voltam - előtted két éve mentem el onnan - én is új lány voltam. Justin és Eliza volt az álompár, de idővel kiderült, hogy közük nincs egymáshoz. Teljesen beleszerettem Justinba. Utána kiderült, hogy szeret egy lányt, de nem mondja el neki mert fél a kosártól. Később kiderült, hogy én vagyok az a lány. Oké minden happy volt örültem, a rózsaszín köd teljesen elvakított. Eliza hiszitezz, bár egy idő után leállt. Aztán fél hónapot voltunk együtt. Megtörtént köztünk, az és utána közölte velem, hogy ennyi volt szép volt, de csak arra kellettem neki. Aztán ott volt Lana. Mindent tudott Justinról, a bandába tartozott. Eljátszotta a legjobb barátnő szerepét, pedig mindvégig tudta mire készülnek. Az elején elmondott pár dolgot Justinról, de a végén mindig cserben hagyott.
Kendra Diamond : Ez ... Ez lehetetlen. Velem is ugyan így kezdte el, hogy tetszik neki egy lány, Eliza hisztizik. De ezt nem nézem ki belőle. Bár az elején mindig köcsögösködött.... És Lana ... Ezt nem akarom elhinni ! ):
Camilla Morgan : Igen tudom. Senki nem nézi ki belőle, az iskola rossz ám egyben menő sráca. Az új lányikra mindig is rárepült, ha látja, hogy nehezen kaphat meg egy lányt, de közbe odáig van érte, mindig ezt csinálja.
Kendra Diamond : Akkor ezért mondták, mikor idejöttem, az első nap hogy vigyázzak vele.
Camilla Morgan : Igen ezért. És nem csak mi vagyunk az 'áldozatok' sajnos. Justin vezet egy listát, ahova azok nevét írja fel, hogy kik voltak meg neki, és hogy ártatlanok voltak - e vagy sem. Tudod nekem ő volt az első. Fájt amit velem tett, de idővel túltettem magam rajta.
Kendra Diamond : Sajnálom ! Nem gondoltam volna ezt róla. 
Camilla Morgan : Köszönöm, és igen eleinte én sem. Adok egy tippet. Általában ha egyedül van telefonálás közbe a haverjaival szokott beszélni. Szerintem hallgasd ki, nekik mindent elmond.
Kendra Diamond : Köszönöm ! (: De te most egyébként hol laksz ? Vagy melyik iskolába jársz ? (: Bocsi, hogy így ismeretlenül, meg minden ... (:
Camilla Morgan : Semmi baj ! (: Las Vegasban lakok, és magántanuló vagyok !
Kendra Diamond : De jó lehet neked :D
Camilla Morgan : Hát persze ! :D Szóval, kérlek Vigyázz Vele ! Nem szeretném, hogy még egy lánynak csalódást okozzon. Ha lehet csak akkor beszélgess vele ha muszáj, próbáld kerülni. Így ha megkap téged, azt hiszi, hogy sínen van !
Kendra Diamond : Köszönöm Camilla, hogy szóltál, és sajnálom ami veled történt !
Camilla Morgan : Azt hiszem el a legkevesebb mit érted tehetek ! (: De most mennem kell, később még beszélhetünk ha lesz kedved. (: Bejelöltelek (: Légy jó, és vigyázz vele ! Szia ! (:
Kendra Diamond :  Rendben, vissza igazollak ! :) Köszönöm, szia ! (: - köszöntem el Camillatól. Rendes lánynak tűnik. Vissza igazoltam, majd magam mellé dobtam a telefont. Gondolkodni kezdtem. Justin tényleg ilyen lenne ? Mondjuk Cam miért hazudna ? Hisz ugyan at írta le az elején amit nekem is beadott. És kedves lánynak tűnik, miért akarna keresztbe tenni ? Az elején mindenki szólt, hogy vigyázzak Bieberrel, de nem hallgattam senkire. Lana is szólt, de idővel rájött,hogy tetszik, és hogy reménytelen, nem kell játszania a bébiszittert. A fejem kezdett tisztulni. Ekkor beugrottak a képek. Egy buliba voltunk. Igen sokat ittam már, Justin egy lányt akart felszedni. Nem hagyta magát, beadta neki a jó kisfiút. Egy hétig voltak együtt, a lány ágyba bújt vele, és azóta nem láttuk. Persze én totál részeg voltam, és csak után mondták, azt hogy 'szakítottak'. És erről Lana is tudott mindent. Idegesen álltam fel az ágyról, majd rejtettem el zsebembe a telefonom. Belebújtam tornacipőmbe, majd felvettem a farmerkabátom, és elhagytam a szobát. Lesiettem a lépcsőn, majd Lana megkeresésére indultam. Lesiettek a lépcsőn, majd a földszintet jártam végig. Hát nem jártam sikerrel. Kimentem a ház elé, ahol megpillantottam barátnőm. A kis tónál állt, és nézett előre. Futólépébe tettem meg azt az 50 m távolságot. Elkaptam alkarját, majd magam felé fordítottam.
-Miért hazudtál ? - tértem egyből a lényegre.
-Mi,Ken beléd meg mi ütött ? - nézett rám riadtan. Arcán látszott, leesett neki mi va, de próbál hülye maradni.
-Miért kellett hazudnod, nekem ? - kérdeztem meg tőle újra. 
-Miről beszélsz ? Mondj már valami konkrétat.
-Március 17, hétfő. Long Beach tengerparti buli.Táncoló tömeg, Justin egy fiatal lány. Rémlik már ? - emeltem fel a hangom. - Egy hétig voltak együtt. 2013. Szeptember 4 szerda. Azt mondtad, én vagyok az első új lány az osztályba évek óta. Akkor Camilla, hogy keveredik az egész sztoriba ? Egész héten azt mondtad, vigyázzak vele. Láttad rajtam, hogy tetszik, mégis hazudtál nekem ! Te biztattál, hogy mondja el. Tudom, hogy mindvégig Justinnak a kis játéka egyik bábja vagy. Eljátszod a legjobb barátnőt. - kiabáltam. Lana arcán könnycseppek folytak végig. - Bíztam benned. Hogy tehetted ezt ? A buliról is miért hazudtál ? Tudsz minden titkom, tudod a sötét múltam. És mégis hátba támadtál ! Miért ? Miért kellett ezt tenned velem ? - csuklott el a hangom. Éreztem ahogy szemem megtelik könnyel, s utat tőrnek maguknak. Lana arcán akár egy vízesés folytak le a könnyek.
-Kendra én ... Nagyon sajnálom hogy hazudtam neked ! Nem akartam. - törölte meg arcát. - Idővel tényleg, Justinnal értettem egyet neki akartam megfelelni, de megszerettelek ! Úgy mintha a testvérem lennél ! Mikor hívtak, csak a zenét kapcsoltam be, beszélni akartam vele, hogy nekem ennyi volt, fontosabb vagy, de csak veszekedés lett belőle. Gondolkodni jöttem ide. Nagyon nagyon sajnálom Ken ! Kérlek bocsáss meg nekem ! - próbált megölelni de nem hagytam neki.
-Engem felejts el örökre ! Számomra te már nem létezel ! - fáj ezeket kimondani, meg kellett tennem. Szánalmasnak érzem magam, hogy így bedőltem a mocskos kis játékuknak. Elkezdtem hátrálni, majd elindultam a ház felé.
-Ken ! Kendra, kérlek ! - hallottam meg barátnőm hangját. A sírástól nem ment neki könnyen a beszéd, de nem érdekelt. Arcomon folytak le a könnyek, amiket egyből le is töröltem. A ház előtt Justinék bandáztak. Próbáltam nem feltűnést kelteni de nehéz volt, ugyanis szipogtam. Felrohantam az emeletre, majd bevágtam az ajtót, és az ágyra hasaltam. fejem a párnába temettem, és szabad utat engedtem könnyeimnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése