2014. október 25., szombat

Tévedsz ! Még csak most kezdődik !

Justin Bieber
Az este jól volt. Hangosan dübörgő zene, fiatal csajok, pia. Minden megvolt egy jó bulihoz. Csupán egy valami szúrt szemet. Mégpedig Kendra és Lana. Egész este csak a pultnál ültek, és beszélgettek - már amennyire ezt a zenétől lehetett - és folyamatosan a főút felé tekingettek. Olyan volt mintha vártak volna valakit. És sajnos igazam lett. Fél tíz fele a két lány felállt, majd kicsit arrébb tipegtek. Nem sokkal később egy barna hajú lány lépett oda hozzájuk - amit megjegyzek nagyon ismerős volt - majd köszöntek egymásnak. Váltottak pár szót, majd felénk pillantottak. Nem láttam a lány arcát, ugyanis sötét volt, csupán azt hogy Lana felnevetett, és táncolni mentek. A cikázók fények - végre - rásegítettek, hogy be tudjam azonosítani a lányt. Amint megpillantottam arcát, izmaim megfeszültek, az ideg s a düh futkosott a hátamon. Felix észrevette, hogy nagyon nincs valami rendbe.
-Mi a baj ? - nézett rám, majd pedig a három táncoló lány felé nézett akiket már egy ideje bámulok.
-Kinyírom azt a ribancot. - sziszegtem, majd készültem felállni, de haverom alkaromnál fogva visszarántott.
-Ne csinálj hülyeséget ! - hangja parancsolóan hangzott. Más ijedten bólogatna - és bólogat - neki ha ilyen hangnemben rászólt valakire, de ez engem kicsit se rémiszt meg. Sőt.
-Nem szoktam, és nem is akartam. - vigyorogtam gúnyosan a melletem lévő haveromra. - Csak megtudakolom mi a faszt csinál itt Destiny. - ugrottam fel ülő helyzetemből, majd szélsebesen a táncoló tömegbe vetettem magam. Szememmel Lanát kerestem. Aránylag hamar meg is találtam. Kezem csuklójára vezettem, majd kirángattam a tömegből, és az erdőbe húztam.
-Mi a frászt csinálsz ? - hallottam meg dühös hangját mögöttem. Megálltam, majd magam elé húztam.
-Mibe mesterkedsz ? Mi a francot keres itt Destiny ? - néztem az előttem álló lányra, aki lehajtotta a fejét, majd ujját kezdte el tördelni. - Várom a választ Smith ! - emeltem fel fejét.
-Ha nagyon tudni akarod én hívtam ide. - lökte le kezem álláról. - Elbuktál. Kendra tud mindent. Vége a játéknak ! - nézett mélyen szemembe. Idegességem egy hangos nevetéssel lepleztem.
-Tévedsz ! Még csak kezdődik. - kacsintottam rá. Hátat fordítottam neki, és elmenni készültem, csak hogy utánam szólt.
-Ha meg mered bántani Kendrát, vagy csak egy rossz szót is szólsz neki,nagyon megfizetsz ! - megtorpantam. Fejem lassan oldalra fordítottam.
-Miért hiszed azt, hogy csak megjátszom magam ? - tettem fel a kérdést. Lana felnevetett.
-Ismerlek !- vágta rá egyből. Hogy te mennyire tévedsz ... csak kár hogy mindig a rosszat feltételezed. De rendben. Akkor hát játszunk így. Köszöntsétek viszont a pár nappal ezelőtti tapló Biebert. Remélem Kendra megköszöni majd drága barátnőjének.
-Hát oké. - fordultam meg. - Csak tudod nagyon jól, hogy semmilyen csajjal nem csináltam még azt amit vele. De ha csak megjátszom magam hát oké, legyen. De remélem azért majd elmondod neki is hogy mi van. És hogy mi volt, és mi lesz. - túrtam bele hajamba. Lanára néztem. Szinte hallani lehetett, ahogy a tantusz leesik neki. Rám nézett. Tekintetéből az ijedtséget lehetett leolvasni majd nem sokkal később pedig azt a kimondott francba nézést. - Ennyit érsz. - mértem végig, majd faképnél hagyva őt indultam vissza a többiekhez. Felix kérdő pillantásokat küldött felém,amire csak legyintéssel válaszoltam. Kicsit eltávolodtam a sok részeg fiataltól, és egy valamivel csendesebb helyre mentem. Muszáj volt kicsit gondolkodnom, kiszellőztetni a fejem.
Kendra Diamond

*Másnap reggel*
Fejfájásra ébredtem.Nagyon nem tiszta a tegnap este, mármint az a része, hogy hogy kerültem vissza a házba. Kezem homlokomra tapasztottam, majd kimásztam az ágyból. Szétnéztem a szobában. Ruhák szétdobálni, üvegek össze vissza, emberek egymás hegyin hátán. Nem tudom mi a frász történt itt tegnap este, de az tuti hogy nagyot ütött. Kimásztam az ágyból, majd a fürdőbe vettem az irányt, miközben összeszedtem pár ruhát amit fel akartam venni. Magamra zártam az ajtót, majd amilyen gyorsan csaj tudtam a hideg víz alá álltam, így felfrissítve magam - és legalább egy kicsit fel is ébredtem - majd megnyitottam a meleget is, és elkezdtem tusolni.

Két órát töltöttem bent a fürdőbe mire úgy ahogy sikerült normális kinézetet teremteni magamnak. Mikor visszamentem a szobába, már csak Lana volt ott. Szedegette felfelé az elhajigált dolgokat.
-Jó reggelt ! - intettem neki. Biccentett egyet, majd egy nagy zsák szerűségbe dobta a felesleges dolgokat.
-Mi történt tegnap ? Filmszakadás. - ültem le az ágyra. Lana megrántotta a vállát, jelezve ne kérdezzek tőle semmit ugyanis ugyan annyira 'informált' mint én.
-Nem tudok semmit. Az egyedüli ember aki józan volt egész végig az Justin. Ő talán tudna mondani valamit. - nézett rám, majd bement a fürdőbe. Nagyszerű. Kifújtam hangosan a levegőt, majd felálltam, és kitrappoltam a szobából. Becsuktam magam mögött az ajtót, majd hajamba túrtam. Ekkor kivágódott a mellettünk lévő ajtó, és Eliza lépett ki. Fejét egy pillanatra rám emeltem. Szemei vörösek voltak a sírástól. Eltalálni se tudtam, hogy mi történhetett. Szívem azt súgta menjek a lány után, agyam viszont Justin felé húzott. Utálom mikor a kettő 'párbajt' vív, de végül döntöttem ... !

4 megjegyzés: