2014. október 7., kedd

Sweet Dream

Kendra Diamond
Egy órája ideértünk, az erdőbe. Hát meg kell mondjam repesek az örömtől. Egy hatalmas faházba vagyunk, párokba. Az osztályfőnök megengedte, hogy mindenki azzal legyen egy szobába, akivel szeretne, így Lanát választottam. Eliza nagyon fúj rám, amit a tudtomra is adott, hisz igen szépen beolvasott nekem, az egész osztály előtt. Persze, nekem égett a pofámról a bőr. Nem sok hiányzott, hogy ne tépjük a másikat de szerencsére, nem volt ilyen mert a tanárok leállítottak minket. Nem tudom miért hiszi azt, hogy leakarom csapni a kezéről Justint, mert ez nem így van. Lana szerint hagyjam rá, de akkor is zavar. Ő szerinte, csak egy beképzelt liba vagyok, aki elvesz tőle mindent. Nem tudom hol, és mikor álmodott ilyen hülyeséget, de ez nem igaz ! Csak próbálok beilleszkedni, és jó benyomás kelteni másokba, nem tudom ez miért baj. De próbálok nem figyelni rá, és úgy tenni mintha nem is hallanám meg amit mond. De tudjuk, hogy erre kevés esély van, de hátha. Remélem örül, hogy 24 órás megfigyelés alatt tarthatja Justint, ugyanis Vele van egy szobába Őt választotta.
Lana elmondta, hogy mit irt a buszon, Eliza. Hát nem kicsit lepődtem meg, rajta. Nem kell játszania a féltékeny barátnőt, hisz semmi közöm Justinhoz. Szóval, csináljon azt amit akar, nem nagyon érdekel. Remélem hamar el fog telni ez a két hét, mert nem nagyon kezdődött valami jól, és ráadásul az időjárás se kedvez nekünk. Nem tudom melyik tanárunk találta ki - bár szerintem az osztályfőnök - hogy október közepe felé menjünk el kirándulni, egy erdőbe. Hát, a fantáziája csodálatod. Jobb helyet nem tudott volna találni ? Na mindegy is. Lanával a közeli kis tó mellett ültünk a fűben és beszélgettünk. Nem volt kedvünk a többiek közt lenni,és Eliza rinyálását hallgatni.

-Nem, nem járnak. Csak Eliza akarja azt,Justin meg belement. - meséltem barátnőmnek aki csodálkozva figyelte mit mondok.
-De ezt nem érte. - vágott gondolkodó fejet. - Ha Justin ezt nem akarja,és mást szeret,akkor miért megy bele Eliza játékába ? Úgy rángatja azt a srácot mintha a bábja lenne.
-Hiszen az is. De ezt én sem értem. És nem mondta még meg a lánynak. Teljesen olyan ez az egész mint egy rossz álom. A fő gonosz aki ki akarja radírozni a képről az új lányt, hogy az övé legyen szíve választottja. Justin jön ki a egészből szarul. - szomorodtam el.
-De miért nem mondod el neki, hogy mit érzel iránta ? - nézett rám barátnőm.
-Normális vagy ? - akadtam ki. - Én vagyok a hülye picsa,Eliza szeméből aki mindent el akar venni tőle,szerinted ha ez a fülébe jutna ? Én nem akarok harmadik világháborút ! - néztem Lanára, aki bólintott egyet.

Justin Bieber
-A rohadt életbe, fejezd már a hisztidet ! - kiabáltam rá Elizára. Elegem van belőle, állandóan a cirkuszt csinálja.
-Nem fejezem ! - kiabált ő is. - Megmondtam szépen mit kérek, nem ? Előtted a döntés ! Válassz mit akarsz ! De közlöm, ha rosszul döntesz a kis barátnődnek annyi ! - szűrte ki fogai közt,miközben rám mutatott.
-Most fenyegetsz ? - kérdeztem tőle. Eliza megrázta a fejét.
-Nem csak azt akarom, hogy jól dönts ! Nem tudom mi tetszik neked abba a kis csitribe. - dobta hátra haját. Kezem ökölbe szorult a hátamon futkosott az ideg.
-Rohadtul nem ismered, mindenkit csak ócsárolni tudsz ! Nem tudom miért képzelsz magadról sokat, meg egyáltalán mire. Egy éjszaka volt, nem tudod felfogni a kis agyaddal ? Másra se vagy jó, csak arra hogy a város átmenjen rajtad azt helló ! Senkit nem választok téged aztán meg pláne nem ! - ült ki arcomra egy gigászi fintor.
-Ez az utolsó szavad ? - kérdezte. A feje már vörös volt akár egy paradicsom.
-Miért mi legyen ? Inkább fejezd be és keress mást akit agyonverhetsz meg kitépheted a haját !  - néztem rá.
-Akkor most szépen közlöm a kis ribancoddal, hogy készítse fel magát idegileg, és minél hamarabb kerítsen egy pszichológust ! - mondta, majd elindult a tó felé, közbe Kendra nevét ordibálta. Komolyan ezt be kéne záratni valahova !

Eliza után rohantam, majd alig tízen öt méterre a két lánytól elkaptam a csuklóját, majd visszarántottam. Eliza elveztette az egyensúlyát, és leült megpihenni.
-Normális vagy ? - ordított. Én csak gúnyosan rávigyorogtam. Kendráék hátrafordultak.
-Mit mondtam neked alig egy perccel ezelőtt ? - emeltem fel a hangom. Eliza felállt, majd lendítette a kezét, de elkaptam a csuklóját.
-Eressz el, normális vagy ?
-Kérdeztelek ! - hagytam figyelmen előbbi mondatát.
-Hogy hagyjam békén. - vágta rá egyből.
-És neked ebből mi nem jutott el az agyadig ? - löktem maga mellé a kezét.
-És neked abból, hogy szeretlek ? - sziszegte.
-Szeretsz ? - kezdtem el nevetni. - Te nem szeretsz csak már nincs aki megfektessen. Ez a te bajod ! A féltékenykedést meg örülnék ha abbahagynád, mert senki nem kíváncsi rá !
-Ha csak egy ujjal is hozzáérsz ahhoz a ribanchoz a földalá küldöm ! - mondta.
-Azt próbáld meg ! Na takarodjál vissza a helyedre, és ki ne merjél jönni onnan amíg nem szólnak ! - indítottam meg a ház irányába. Hamarabb kerülök én a diliosztályra ez miatt mint ő. Kendráék felé fordultam, akik nagyokat pislogva néztek. Megráztam a fejem, majd én is Eliza után indultam.

Nagyon meglepődtem Justinon. Nem gondoltam volna, hogy így kiossza Elizát, azt meg pláne nem így fog viselkedni csak mert Liznek nem tetszik a rendszer. Összenéztünk Lanával. Pontosan tudta mire gondolok.
-Mindig is ezt csinálták. Justint egyedül Eliza tudja kihozni így a sodrából ! Egyébként nem szokott így kiakadni semmin. Ez a csaj őstehetség az ilyenekben is. -  magyarázta barátnőm.
-Az biztos. Ezt tanítania kellene. - indultam el én a házak felé, csak úgy mint Lana is.

Este 10 óra.

Nem bírok aludni, csak forgolódok, az agyam kattog. Lana mélyen alszik, így nem akarom felkelteni. Kiszálltam az ágyból, majd a bőröndömhöz sétáltam. Elővettem belőle egy hosszú ujjút, telefonom a nadrágom zsebébe tettem, majd belebújtam a tornacipőmbe,és elhagytam a házat. Halkan lementem a lépcsőn,majd ki a házból. Az idő leült, hideg van így kellett a pulcsi. Elindultam az erdőbe. Az egyetlen rémálmom a sötét erdő este, egyedül. De most nem érdekelt, muszáj volt egy kicsit levegőznöm. Pár perc séta után egy alakot véltem felfedezni amint egy vastagabb fatörzsnek dőlve ül a földön. Mivel igen közel voltam az illetőhöz azon voltam, hogy sikítva visszarohanok a házhoz, de nem tettem. Illatáról felismertem. Közelebb mentem, majd leültem mellé
 -Miért vagy itt ? - néztem rá mosolyogva. Fejét felém fordította, majd fészkelődni kezdett.
-Elizának vendége van. - mondta. Hangjából az undort, és a gyűlöletet lehetett felfedezni.
-Uhh. - húztam el a szám.
-Kb. És te ?
-Nem tudok aludni. Lanát meg nem akartam felébreszteni. - húztam fel lábam, majd átölelt, és fejem térdemre hajtottam.
-Hát persze. - motyogta halkan.
-Nézd ... - fordultam felé,teljesen így egymással szemben voltunk. - Sajnálom, hogy Elizával állandóan veszekedtek, hogy féltékenykedik. Lana mondta az üzenetet. Nem akartam belerontani semmibe ! - hajtottam le a fejem. Hangom alig hallható volt, ám tudtam, hogy Justin így is minden egyes szavát értette. Fejét felém fordította, majd megrázta. Lábát felhúzta, majd kezét térdén lógatta le hanyagul.
-Nem,te nem csináltál semmit ! Eliza ilyen, nem tudta megérteni, hogy nem csak ő létezik,és nem körülötte forog a világ ! - halkult el hangja. Fejem rá emeltem.
-Kár, hogy ő ezt nem érti meg ! - néztem magam elé. - És beszéltél már a lánnyal ? - emeltem rá tekintetem. Justin megrántotta a vállát.
-Nem volt még rá alkalmam. Mellesleg Elizának nem tetszik az ötlet. De nem érdekel.
-Ezt egyből gondoltam. - húztam el a szám. - Pedig egyszerűbb lenne, ha túlesnél rajta, de ahogy gondolod. - mosolyogtam el magam halványan.
-Azt gondolod ? - kérdezett vissza.
-Persze.
-És ha azt mondja, hogy helló ? - kérdezte.
-Most tényleg ezen aggódsz ? - kezdtem el hangosan nevetni. - Ez nem jellemző rád. - vigyorogtam.
-De vicces. - fake mosoly.
-Nem, de most komolyan. Justin, ne légy nyuszi. - mosolyogtam. Ekkor közelebb csúszott, majd arcom keze közé vette, s megcsókolt. Meglepődtem. Nem is kicsit, de ... visszacsókoltam. Kezem tarkójára csúszott, majd közelebb húztam magamhoz. Belemosolyogtunk csókunkba. De sajnos ez a pillanat sem tartott sokáig, ugyanis levegő hiány miatt elváltunk egymástól. Ajkamba haraptam, míg Justin elmosolyogta magát. Egy hosszú puszit nyomott ajkaimra.
-Na most ki is a nyuszi ? - kérdezte, majd felállt, majd a kezét nyújtotta. Megfogtam, majd felhúzott a földről, és visszamentünk a házba. Az emelten elköszöntünk egymástól, majd bementünk a saját szobánkba. Bebújtam az ágyba, majd hatalmas mosollyal az arcomon aludtam.

Reggel ordibálásra, ébredtem, majd nem sokkal később kicsapódott az ajtó, s Eliza vörös fejét véltem felfedezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése