2014. október 13., hétfő

A játék, elkeződött !

Lana Smith
Nem így terveztem, ezt az egészet. Nem akartam, hogy kiderüljön, hogy mástól tudja meg Kendra. Nagyon rosszul érzem magam, lelki ismeretfurdalásom van, és azt hiszem jogosan. Hátba támadtam. Jogosan akadt ki rám, és vágott mindent a fejemhez. Megértem százszázalékosan ! Ha tudnám visszapörgetném az időt és nem megtörténté tenném ezt az egészet, de sajnos nem tudom. Megbántam mindent, hogy átvertem Kendrát, és Camillat is. Nem voltam őszinte. Justin. Vele pedig azt hiszem végeztem. Nem tudom, hogy fogom ezt kimagyarázni, meg egyáltalán hogy fogok Kendrával két szót váltani, de ezt jóvá kell tennem valahogy, hisz én megszerettem ! Úgy tekintek rá, mintha a testvérem volna ! Remélem Justin nem látott semmit se, nincs kedvem magyarázkodni, neki meg pláne nem ! Megtöröltem az arcom, majd elindultam a ház felé. Szinte futólépésbe tettem az az a pár métert, majd a faházba érve felmentem a lépcsőn. Féltem. Féltem attól, hogy mit fog szólni. Bementem a szobába. Kendra az ágyon ült, és nézett maga elé. Vettem egy mély levegőt, majd odasétáltam az ágyhoz. Nem ültem le csak figyeltem. Vártam, hátha mond valamit, de nem tette. Vettem egy mély levegőt, maj leültem az ágyamra, és szólásra nyitottam szám, de Kendra megelőzött.
-Nem vagyok kíváncsi, a magyarázkodásodra !
-Legalább hallgass végig ! - néztem rá reménykedve.
-Mit akarsz még mondani ? Egyáltalán mi mondani valód van még ? - fordult felém.
-Én nagyon de nagyon sajnálom. Nem így terveztem, el akartam mondani, de nem tudtam, hogy. Nem akartalak megbántani. Igen Camillával is az osztálytársunk volt, csak nem akartak, hogy tudj róla. Régen eléggé tapló voltam, szinte senki sem ismer, nem tudják miken mentem keresztül csak mindössze két ember. Te és Justin. Minden amit mondtam neked, az igaz volt. A szüleimről, testvéremről, az életemről ! Megtanítottál,sok mindenre amit köszönök ! Mikor először beszéltünk, akkor tudtam, hogy jó barátnőm leszünk, és nem csak kényszerből ! Megszerettelek ! Úgy tekintek rád mintha a testvérem lennél, mert szeretlek. Elegem van Justinból, beszéltem vele is. Nem szeretném, hogy megtudja, hogy ez az egész kiderült ! Azt szeretném ha összefognánk hárman, és kicsit megtanítanánk, hogy kell bánnia a lányokkal ! Tudod neki volt egy barátnője. Két évig voltak együtt, de a lány nagyon összetörte a szívét, azóta ilyen. Mindent tudok róla, tudom mi az amiért ölni is tudna, hogy mi a gyenge pontja ! Kérlek Ken ! Szeretlek ! És ezt nem csak úgy mondom, így is gondolom ! - néztem az előttem ülő lányra. Bíztam benne, hogy Kendra meglágyul. Sóhajtott egy nagyot.
-Nagyon jól tudod, hogy nem lehet egy könnyen kiengesztelni. Már nem tudom mit higgyek. Szeretnék bízni benned, de nem megy ! Ez amit velem tettél, nem fogom egy könnyen megbocsájtani. És egyáltalán honnan tudjam, hogy igazat mondasz ? - kérdően nézett rám.
-Mit tegyek, hogy elhidd ? - kérdeztem. Kendra egy másodpercig elgondolkozott.
-Segítesz mindenbe, és nem tartod meg amiket Justin elmondott neked ! Akkor talán elhiszem, hogy komolyan gondoltad ! - mondta, majd felállt.
-Rendben ! - vágtam rá egyből.
-De ez semmin nem változtat ! Ugyan úgy haragszok rád ! - mondta komolyan. - Ja és erről senki nem tudhat !
-Ez csak természetes ! - mosolyogtam el magam.

Nem tudom, hogy jól döntöttem - e. Remélem nem fogok még egyszer csalódni Lanába ! Azt hiszem jól is jött ez a kirándulás. Most ha nem ír rám Camilla akkor talán sose jövök rá ? Meg egyáltalán elmondták volna ? Hát nem valószínű. Nem bocsájtottam meg Lanának nem arról van szó, csak ha igazat mondott akkor itt a lehetőség, hogy bizonyítson ! De mindegy is nem agyalok ezen, kíváncsi leszek mi sül ki belőle. Belebújtam a cipőmbe, maj zsebembe rejtettem a telefonom, és elhagytam a szobát. Mivel kezdtem éhes lenni, így lementem a konyhába. Ez nem hasonlít osztálykirándulásra ! Mindenki azt csinál amit akar, oda megy ahova akar. Eddig még sehova se mentünk. De nem baj, nem bánom. A konyhába nem volt, senki csak a nappaliba beszélgettek páran. Mosolyogva köszöntünk egymásnak, majd a konyhába érve, leültem egy székre, és elvettem egy almát, majd enni kezdtem. Ekkor Lana vágódott le mellém. Elvett egy almát, majd ő is enni kezdte. Haragszok rá, de azért a beszélőviszony megmarad.
-Van egy ötletem. - súgta oda Lana. Én összehúzott szemöldökkel ránéztem. - De ahhoz el kell, hogy gyere a buliba. Hatalmasat fog ütni. - vigyorodott el gonoszan.
-Valami konkrétat is mondanál ? - néztem rá.
-Egy kicsit kutakodtam, beszéltem emberekkel és ráakadtam Destinyre.
-Ő meg ki ? - pislogtam nagyokat. Mikor azt mondtam valami konkrétabbat mondjon nem épp erre gondoltam.
-Na igen. Justin ex barátnője, aki csúnyán összetörte a szívét. Kiderült, hogy itt lakik nem messze alig egy órányira. Elmeséltem neki mindent, és megkértem, hogy jöjjön el a buliba. - vigyorgott. Kellett pár másodperc mire leesett mit is mondott Lana. Szóval egy ex barátnő akivel volt egy csúnya szakítás. Hmm, kell ennél jobb ?
-Justin teljesen megváltozik ha meglátja Destinyt. Két éve nem találkoztak, most pedig hirtelen felbukkan a semmiből. Justin gyenge pontja.Vagyis az egyik. - kacsintott, majd kidobta a kukába az almacsutkát. Szóval igaz volt amit Lana mondott. Lenyeltem az utolsó falatot is, majd kidobtam a csutkát, és megtöröltem a kezem.
-És ha rájön, hogy a te kezed van az egészbe ? - nézte rá Lanára, aki megrántotta a vállát.
-Nem fog. Jóba voltunk, nagyon is. Én meg attól tarthattam vele a kapcsolatot, semmi köze hozzá, hogy kivel vagyok jóba meg kivel nem.
-És hogy fogjuk felismerni ?
-Öö, sokat változott azóta. - mondta, majd hirtelen kikapta zsebéből a telefonját. - Várj mutatok róla, egy mostani képet. - kezdett el írni telefonján, majd nem sokkal később felém fordította azt.
-Szép lány. - állapítottam meg. 
-Igen az. - tette el a telefonját. - De már négy óra. Hétkor kezdődik a buli.
-Gyere. - mondtam, majd megfogtam kezét, és felhúztam a szobánkba. - Van ruhád ? - kérdeztem. Lana bólintott, majd leült az ágyra. - Gondoltam mindenre, van hajvasaló, smink. - mondtam teljesen felpörögve. Nem tudom mi van velem. - Ki lesz még ott ? - kérdeztem.
-Mindenki szinte.
-Oké. - mosolyogtam. - Akkor szerintem készülődjünk. - mondtam. Lana bólintott, majd a bőröndjéhez sétált. Én ugyan így tettem. Kotorásztam egy kicsit, majd előrángattam egy szettet. Szerintem tökéletes lesz a bulizáshoz. Bementem a fürdőbe, majd gyorsan lezuhanyoztam és felöltöztem. Hajam kifésültem, maj lazán beletúrtam. A sminkem barna füstösre csináltam. Belebújtam a cipőmbe is, majd fújtam magamra egy kis parfümöt, és kész is voltam. Kimentem ahol Lana már készen várt. Mosolyogva kezünkbe vettük a táskáinkat, maj az órára pillantottam. Hat óra lesz három perc múlva. Lementünk a lépcsőn, ahol szinte már mindenki ott volt lent. A tanár mondott még valamit, majd elindultunk.
 Este 21:30

A buli valami fantasztikus. Nem gondoltam volna, hogy jó lesz a buli, főleg ahogy kezdődött, de kellemesen csalódtam. Lanával egy kicsit arrébb voltunk, de pont úgy, hogy Justin látott minket. Ekkor Lana oldalba bökött.
-Ott jön ! - mutatott egy barna hajú lány felé, aki felénk sietett. Bevallom gyönyörű lány. Arcán nagy mosolyossal, kicsit lihegve állt meg előttünk.
-Sziasztok, bocsi hogy késtem. - tette le a kezében lévő magassarkúját, majd belelépett.
-Semmi baj ! - mondta Lana, majd három puszival köszöntek egymásnak. Destiny felém fordult.
-Destiny Hope ! - mosolygott.
-Kendra Diamond. -  mosolyogtam én is, majd szintén három puszival köszöntünk egymásnak. Mintha kötelező lett volna, mind a hárman egyszerre Justin irányába néztünk, akinek a szája a földet súrolta. Persze nem feltűnően.
-Azt hiszem eddig minden oké. - nevetett fel Lana. 
-Meglepődtem mikor írtál. - vallotta be Destiny Lanának. - De örülök, hogy itt lehetek. - vigyorgott.
-Remélem kicsit a fejéhez kap. - mondta Lana, egy sóhajtás közepette. - Jöttök táncolni ? - kérdezte. Bólintottunk egy nagyot, majd a tömeg közepére mentünk. Persze jó volt a kilátás, ha éritek. Kedves, jó fej lánynak tűnik Destiny. Már csak reménykedni tudok, hogy beválik a terv. Destinynek is tetszik, benne van minden hülyeségbe. Justin pedig ha játszani akar hát játszunk. Óra indul ! A játék, elkezdődött !

Új szereplő :

Destiny Hope 
A három lány ruhája :

Lana Ruhája

Kendra ruhája + magassarkú

Destiny a bulis ruhájába + magassarkú

 

4 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon szeretem a blogod.hamar kovit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Köszönöm, örülök ha tetszik ! :') Hamarosan már olvasható lesz ! :) <3

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hamarosan hozom a következő részt ! :)

      Törlés