2014. szeptember 28., vasárnap

Szerelmes vagyok

Kendra Diamond
-Lana nem ! - mordultam rá barátnőmre ugyanis már vagy 100x - ra kérdezett meg egy valamit.
-Jól van nem kell leharapni a fejem ! - tette kezét maga elé védekezés képp. Megforgattam a szemem, majd vállamra tettem a táskám.
-Inkább induljál meg előre, mert elkésünk. - biccentettem az ajtó felé. Barátnőm szúrós pillantásokat vetett rám, majd végre elindultunk az iskola felé. Van tíz percünk odaérni 45 - ig, szóval ajánlom neki, hogy csipkedje magát.
-Öhm, Ken ! - nézett előre barátnőm.
-Mondjad ! - néztem a mellettem haladó lányra.
-Az ott nem Mr.Tökély autója ? - mutatott egy fekete Ferrarira.
-És engem ez hol érdekel ? - kérdezte unott hangon. Lana elkezdett nevetni. - Most mi van ? - néztem rá hülyén.
-Ken láttam hogy néztél rá, már első napodon. Tetszik neked. - bökött oldalba. Na most én kezdtem el nevetni.
-Jó poén volt. - legyintettem. - Egyébként nem Miss. Wilson vagyok, ha már itt tartunk. Ő az aki szerelmes belé,nem én ! - magyaráztam a dolgokat. Lana amolyan *perszeperszealudjjobban* fejet vágva nézett rám. Én csak megfogattam a szemem. Ekkor megszólalt barátnőm mobilja. Megnézte a hívót, majd fogadta a hívást és füléhez emelte a kis készüléket. Hát így holnap utána se érünk be.

57 - re sikerült beesnünk a terembe, ami Lana hibája. Az egyik butikba meglátott egy magas sarkú cipőt, és be kellett mennie felpróbálni. És csak úgy mellékesen hozzáteszem, hogy ez volt 7.50 - kor. Még szerencse, hogy nem volt messze a sulitól, mert akkor tuti elkésünk. Az első óránk matek. Elővettem egy tollat és egy füzetet, majd hátradőltem a székbe,kezem a padon összekulcsolva pihent, közbe pedig az ablakon bámészkodtam kifelé. És persze, hogy a maradék három percet se lehetett volna nyugodtan eltölteni, ugyanis Eliza "véletlen" nekem jött, így rám borítva egy fél flakon vizet.

-Oh bocs, nem láttalak. - vigyorodott el gúnyosan. Én egyből felpattantam a helyemről, majd a nadrágom kezdtem el tanulmányozni. A combomon egy hatalmas folt volt, amit a víz okozott.
-Remélem most boldog vagy. - néztem az előttem álló szörnyellára.
-Azt el sem tudod képzelni mennyire. - nevetett fel kényesen.
-Annak örülök, remélem ez is tetszeni fog. - kaptam ki kezéből az üveget, majd a maradék vizet ráöntve a feje tetejére.
-Oh bocs ez te voltál ? - kaptam kezem szám elé. - Nem vettelek észre. -vigyorogtam el magam. Az osztály fele már fuldoklott a nevetéstől. Gondolom Eliza feje is besegített. Ekkor lépett be a terembe Justin és még pár srác, akik értetlenül néztek ránk.
-Hogy merészelted ? - kezdett el hisztizni. - Te hülye kisliba ! - jött közelebb. Gondolom azon volt, hogy felképel, de nem tette ugyanis egy hang megállította.
-Eliza ! Meg ne próbáld ! - szólt barátnőjére Justin, igen mély hangon.
-De ... De leöntött. - szaladt ki barátjához a lány, és előadta neki az ártatlan kiskacsa szerepét, de sajnos már mindannyian ismerjük őt.
-Ahogy elnézem Diamond se maradt szárazon. - bökött felém. - Úgy hogy ne hisztizzél, megszáradsz. Egy kis vízbe meg nem fogsz belehalni ! - vigyorogta el magát Bieber, én pedig nagyokat pislogva néztem rá. Nem ez az első, hogy a saját barátnője ellen kivédett, de nem tudom miért csinálja ezt, mikor ha úgy adódik ő az első aki beszól.
-Ülj le ! - húzott le a székbe Lana. - Ez meg mi volt ? - kérdezte.
-Mentségemre legyen, hogy ő kezdte. - mutattam előre.
-Nem az. - vágta rá barátnőm.
-Nem tudom. - ráztam a fejem értetlenül. - De ő tudja. - rántottam vállat. Ekkor az előbb emlegetett személy levágódott az előttünk lévő padba. Körbenéztem a terembe, és már csak ez az egy volt üres. Barátnőm vigyorogva bólogatni kezdett miközben engem nézett.
-Nem ! - néztem rá komoly tekintettel. Lana csak megrántotta a vállát. Ekkor bejött a tanár is majd megkezdődött az óra.

Az utolsó óra osztályfőnöki volt, ahol megbeszéltük az osztálykirándulást. Két hétre megyünk, valami erőbe. Holnap reggel indulunk, hét órakor iskola busszal. Faházba leszünk, a közelbe lesz egy kis tó. Talán ez az egy érdekesség lesz ebbe a két hétbe. Azért remélem, hogy párt mi választunk, és külön lesznek a lányok, mert én a 'drágáimmal' két hétig összezárva nem fogom bírni.
Annak viszont örülök,hogy ez az utolsó óra, így amint meghallottuk a csengőt, kiviharoztunk az ajtón.
Az iskola aulájába bevártam Lanát, ugyanis bent maradt beszélni a tanárral. Justin a mai nap folyamán többször is megvédett, és aránylag normális volt. Még nem köszöntem meg neki, így már igen itt volna az ideje. A diákok többsége szakkörökön van vagy már elmentek, így nem voltak olyan nagyon sokan. Az ajtó nyitódott, mire oda kaptam a fejem. Azt hittem, hogy Lana jött ki, de nem, hanem Justin. Megállt az ajtó mellett, majd vigyorogva lepacsizott pár sráccal.
Eddig fel se tűnt, hogy mibe van. Egy bordó csőnadrág volt rajta, fekete Supra cipő, fehér póló, amin át kockái kirajzolódtak, vállán fehér Nike oldaltáskája lógott lefelé. Haja az ég felé nézett, pólója nyakán pedig egy fekete napszemüveg volt. Kezébe telefonját és kulcsait szorongatta.Teljesen elbambultam, csak azt vettem észre, hogy Justin az orrom előtt integet, csettintget.
-Hé, itt vagy ? - nevette el magát.
-Persze. - túrtam bele hajamba, majd lehajtottam a fejem.
-Pedig nem úgy néztél ki mint aki képbe van. - emelte fel fejem államnál fogva, majd elvigyorogta magát. - Gyere elviszlek. - biccentett az üvegajtó felé.
-Köszi, de megvárom Lanát, és inkább gyalog mennék.
-Szakadó esőbe ? - nézett rám hülyén. Megfordultam, hogy csekkoljam az időt. Elhúztam a szám, majd visszafordultam Justinhoz. A pofámról majd nem lesült a bőr. Hát az odáig oké, hogy nem vagyok képbe de ennyire. - Adnák egy tanácsot. Máskor csinálj képet, tovább tart mellesleg az kevésbé feltűnő. - kezdett el nevetni.
-Kössz. - nevettem el magam kínosan.
-Egyébként beszéltem Lanával, és azt üzeni, hogy bent kell maradnia 4 - ig, szóval velem kell jönnöd.
-Kell ? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-Kötelező ! Nem fogsz megázni az biztos. - mondta majd válaszom meg se várva, kitolt az ajtón, majd gyorsan beültünk a kocsiba.

Ennél nagyobbat még életembe nem égtem. De ez is miatta van ! Miért néz ki ilyen jól ?! És miért ilyen se ....
Kendra ! Kislány állj le ! Ne álmodozz, ne beszéld ki magadba ! STOP !

-Milyen utca is ? - nézett rám, mikor beindította a motort. Lediktáltam neki a címet, majd elindultunk. - Reggel mi volt a nyakon öntjük a másikat produkció ? - vigyorodott el.
-Elizának szűkös volt a hely. - húztam el a szám. -Bár nem értem mit keresett hátul.
-Sose bírta az újoncokat. - mondta Justin.
-Hát kössz. - csúsztam lentebb a kényelmes bőrülésbe.
-Nem úgy értettem. Csak mindig is jobban szerette azokat akik körbe ugrálják, és akik ezt mégse teszik jobban elviseli azoktól akikkel évek óta együtt van. - javította ki magát, majd bal kezével hajába túrt.
-Persze. - bólintottam egy aprót.
-Egy jó tanács : addig örülj amíg az ellensége lehetsz neki !  -vigyorodott el Justin.
-Mi ? Ezt hogy érted ? - néztem rá értetlenül.
-Jobb ha nem tudod ! - mondta, majd befordult az utcába. Ekkor megszólalt Justin telefonja. Mivel az ülés melletti kis részen hevert, így nem okozott gondot kivenni a zsebből. Mind ketten odakaptuk fejünket. A kijelzőn Eliza képe, és neve villogott. Justin automatikusan nyomta meg a piros gombot.
-Nem veszed fel ? - kérdeztem.
-Legalább ilyenkor legyen tőle egy kis nyugtom ! - állította le a motort a ház előtt.
-A helyedbe örülnék neki ha hiányolna a barátnőm. - fogtam meg a táskám.
-Persze, csak hogy Eliza nem a barátnőm ! - mondta, miközben a kormánnyal babrált, ugyanis jobb keze a kormány tetején pihent.
-De hisz állandóan együtt vagytok, mellesleg illenétek egymáshoz. - próbáltam kevésbé tapló módjára fogalmazni.
-Csak mert a hercegnő így szeretné. - mondta, hangjába némi gúnnyal.
-Nem ismerem rég óta, de azt tudom, hogy addig fog próbálkozni amíg nem jössz vele össze.
-Pedig reméltem, hogy három év alatt belefáradt, de sajnos kitartó. - sóhajtott. - Mellesleg másnak jobban örülnék, de nem szeretnék az elején lelőni semmit. - nézett rám. Szemei csillogtak, akár a gyémánt. Ken pofa be !
-Mióta ismered a lányt ? - kérdeztem tőle.
-Egy éve. - vágta rá.
-Akkor nincs mit lelőni ! Szerintem mond el, tuti bejössz neki ! - mosolyogtam rá halványan.
-Csak nem tudom hogy fogadná. - rántott vállat. - Egyébként, mi mióta vagyunk ilyen jóba ? - nézett rám, majd elnevette magát. Megrántottam a vállam, majd én is nevetni kezdtem.
-Nem tudom. Egyébként, nem hiszem pofont kapnál, szóval sok sikert. - mondtam majd kiszálltam a kényelmes ülésből. Vállamra tettem a táskám, és indultam volna el befelé. A lakásba érve, meghallottam az autó hangját, majd a gumi csikorgását, és alig pár másodperc múlva mintha nem is lett volna sportautó a ház előtt.

Boldog is voltam meg szomorú is. Egyrészt azért mert két hétig Vele leszek, még ha nem egy szobába akkor is, másrészt pedig szomorú voltam. Szerencsés lány lehet aki Justinnak tetszik, hisz ez a fiú nem a tartós kapcsolatairól híres, és nem is arról, hogy kedves a lányokkal. Most pedig szemeiben láttam az őszinteséget, hogy komolyan gondolja a lányt, de fél. Fél azért, mert nem biztos benne, hogy a lány is úgy érez iránta mint Ő. Pedig tuti, hogy a lány is szereti, csak nem mutatja ki. Eliza .. Nos hát azon meglepődtem, hisz ők az "álompár" a suliba. Legalábbis elméletileg.

-Szia. - köszönt anya mosolyogva, így megszakítva gondolkozásom.
-Szia.-köszöntem én is.
-Milyen volt a suliba ? - kérdezte
-Szerinted ? - néztem rá hülyén. - Holnap megyünk két hétre osztálykirándulásra, még össze is kellene pakolni. - vettem elő mobilom. Az idő negyed négyet mutatott, az eső pedig még mindig esik.
-Hova mentek ? - nézett rám kérdően anya.
-Valami erdőbe, ahol az egyetlen érdekes dolog egy kis tó lesz. - forgattam meg a szemem.
-Legalább kikapcsolódtok egy kicsit. Nyugis helynek tűnik. - rántott anya vállat.
-Ha te azt tudnád. - mondtam halkan. - De felmegyek, még össze is kell pakolnom. - mondtam majd választ meg se várva mentem fel a szobámba.
Bementem a gardróbomba, majd elővettem a bőröndöm és elkezdtem pakolni.

Másnap reggel negyed hét :

A fürdő felé lépkedve, a szék háttámláján lévő ruháimat megfogva léptem át a fürdőszoba küszöbét. Becsuktam magam mögött az ajtót, majd levetett a pizsim., és a már előre kikészített ruháimba bújtam, amik így néztek ki :


 Megcsináltam a hajam, a sminkem, és visszamentem a szobámba. A táskámba beletettem a fontosabb személyes dolgaimat, majd a bőröndöm tetejére téve,kihúztam a szobám elé. Levittem a lépcsőn, majd elköszöntem anyától, és elindultam az iskola felé.

Nem sok kedvem van ehhez a kiránduláshoz, de az legalább vigasztal, hogy ott lesz Lana és Ő. Erdő, faház, fák. Hát nem valami csábító, de muszáj menni, lógni meg nem akarok, mert az osztályfőnök nem nagyon szeret, szóval az még olaj lenne a tűzre.

A suli húsz percre van tőlünk, szóval ha minden igaz, most van ötven körül. A buszt már messziről látni lehetett, ugyanis szürke színű volt, aminek az oldalára fekete betűkkel rá volt írva, hogy School. Örültem, hogy ideértem, ugyanis a bőrönd igen nehéz, még húzva is.

-Jó reggelt tanárnő ! - köszöntem a tanáromnak.
-Jó reggelt Kendra. - mosolyodott el a matektanárnőm, ugyanis ő is jön velünk. Ekkor odajött hozzánk az osztályfőnök is.
-Jó reggelt ! - köszönt.
-Önnek is ! - biccentettem.
-Kendra van egy kis probléma ! - nézett rám komoly fejjel a tanár.
-Mégis mi ? - kérdeztem.
-Nincs több hely a buszon. Elszámolták a helyet, így is van aki a másik ölébe ül. - nézett a buszra egy pillanatra.
-Tanárnő ! - kezdtem el higgadtan és lassan beszélni. - Most azt akarja mondani, hogy nincs több hely a buszon, ami azt jelenti, hogy hat órakor keltem, pakoltam be a bőröndbe, gyalogoltam húsz percet, a kezem nem sok híján leszakad, és nem sok kell hozzá hogy állva elaludjak, mind ez hiába ? - néztem rá, és egy gúnyos és egyben ideges mosollyal.
-Sajnálom. Esetlen úgy tudjuk megoldani, hogy valaki ölébe ül, vagy áll, amit nem ajánlok, hisz az út közel három órás. - mondta biggyesztett szájal. Oscar díjas alakítás Parker ! A buszról persze mindenki minket bámult, hát miért is ne. Ekkor egy rekedtes ám de ismerős hangra lettem figyelmes.
-Majd velem jön ! - jött a hang hátulról. Lassan megfordultam. Mikor megláttam, hogy ki is mondta a szám a betont kezdte el súrolni.
-Ez nem valami jó ötlet ! - mondta a tanár.
-Mások ölébe meg biztos hogy nem fog ülni ! - vette lazára a dolgot.
-De azt se tudják merre kell menni. - próbált újabb kifogást kitalálni, mire én és Justin elkezdtünk nevetni. Szerintem egyre gondoltunk.
-Feltalálták már a GPS - t mellesleg a buszt is lehet követni ! - mondta. A tanár feje olyan vörös lett mint a paradicsom.
-Oké ! - mondta majd szabályosan feltrappolt a buszra, és levágta magát az ablak felőli ülésbe.
-Gyere ! - mondta Justin,majd felnyitotta a csomagtartót. Betettük a bőröndöt, majd beszálltunk az autóba. Beindította a motort, mire a közelben lévők - és persze a buszon lévők - mind odanéztek. Kiálltunk a főútra, majd a busz is megindult. Justin előre engedte, majd elindult utána.

-Köszönöm. És a tegnapit is. - törtem meg a csendet.
-Semmi. - mondta Justin, majd felzárkóztunk a busz mögé.

Justin Bieber

Egész este gondolkodtam. Alig aludtam valamit, csak forgolódtam. Nem tudom, hogy mondjam el Kendrának, mit érzek iránta. Nem tudom mit tegyek, hogy milyen legyek vele. Nem akarok bunkó lenni, de viszont azt se akarom, hogy azt higgye megváltoztam, és a tapló Bieberből érzelmes, kedves lett. Mert nem, csak ....

Csak azt hiszem, hogy .... Szerelmes vagyok. Ashley után azt hiszem most, biztosra mondhatom. Nem könnyű tartani magam, mikor az a lány akiért bármit megtennék itt ül mellettem, és tudom - legalábbis érzem - hogy Ő sincs másként.

Tegnap a kocsiban kicsit olyan érzésem volt mintha egészen kicsi korunk óta ismernénk egymást ,talán úgy még egy év alatt nem beszélgettünk. Jó volt hallani amit Ken mondott. Bár a sulis incidens kicsit furcsán jött le, de nem bánom, bár Kendra léggé elpirult és zavarba jött,ami tetszett.

És ott van Eliza. Szép lány meg minden,de,úgy érzem mintha egy kis szobába lennék zárva. Ha meglát egy csajt a közelembe már ott van, előjönnek a tigris körmök és már ugrik. Teljesen megfolyt, úgy érzem mellette nem kapok levegőt.

Olyan lányt keresek aki nem azért van velem mert s neten 'sztár' vagyok, és mert milliók vannak a zsebembe, hanem azért, mert szeret ez pedig Elizára nem éppen jellemző.
Ahogy mondta : Nem az a fontos, hogy igaz legyen, csak beszéljenek rólam. Na ez nagyon is jellemző rá. Kendrára viszont nem. Ég és föld a két lány.

És most úgy beszélgetek magamba, mintha egy nyálas szappanoperába lennék. Nem tudom mivel, mivel és hogyan de Diamond elvette az eszem.
Gondolkozásomból telefonom hangja zavarta meg. Üzenetem jött. Megnyitottam, majd olvasni kezdtem.

Feladó : Eliza
Remélem jól szórakozol azzal a libával amíg én itt nyomorgok ezen a csotrogányon. Gratulálok hozzá. Szegény kislány ne hogy véletlen álljon. Védjed még ! Bezzeg az nem izgat, hogy ezen a mocskos buszon mi van velem, áááá az nem fontos, csak hogy a kis Diamond kisasszony luxusba utazzon. Álljatok meg valahol, azt bazdmeg jól, és minden happy lesz. De nagyon remélem, hogy ha megbasztad ott hagy a picsába.
Na csók baby.
 
Olvastam el az üzenetet. Mikor a végére értem, azt hittem felrobbanok az idegtől. Kendra is észrevette.
-Minden rendben ? - kérdezte halványan mosolyogva.
-Persze, csak kicsit beelőzzük őket ! - mondtam majd gyorsítani kezdtem. Az út teljesen egyenes, és alig megy el fél óránként három autó az úton, szóval nincs gáz.

Lana Smith
Telefonom nyomkodtam, mikor Eliza és Amber elkezdtek beszélgetni. A téma természetesen Justin és Kendra voltak, és hát nem éppen szép szavakat kapott Ken, aminek nem nagyon örültem, hisz a legjobb barátnőm beszélik ki, a háta mögött. 

Szóba jött az is, hogy mit csinálhatnak, vagy épp miről beszélhetnek, ami Eliza fantáziáját igen csak megmozgatta, és előjöttek a legmélyebb gondolatai is, amivel saját magát idegesítette fel. 

Amber próbálta lenyugtatni de nem ment neki. Eliza elővette a telefonját, majd pötyögni kezdett. A két ülés között volt egy kis, amin át pont a telefonra láttam rá, így láttam Eliza mit ír.

Címzett : Justin
 
Remélem jól szórakozol azzal a libával amíg én itt nyomorgok ezen a csotrogányon. Gratulálok hozzá. Szegény kislány ne hogy véletlen álljon. Védjed még ! Bezzeg az nem izgat, hogy ezen a mocskos buszon mi van velem, áááá az nem fontos, csak hogy a kis Diamond kisasszony luxusba utazzon. Álljatok meg valahol, azt bazdmeg jól, és minden happy lesz. De nagyon remélem, hogy ha megbasztad ott hagy a picsába.
Na csók baby.
 
Olvastam titokba. Amikor elküldte nem sokkal később Justin autója suhant el a busz mellett. Nagyon gyorsan mentek, pár másodperc alatt eltűntek a látókörömből, viszont a kocsi hangát, még hallani lehetett. Engem elkapott az ideg, amit Eliza és Amber váltott ki. Nagyon ajánlom nekik, hogy ne essen semmi bajuk, mert ha egy karcolás is lesz Kenen, vagy JB - n én fogom kinyírni mind a kettőt. 
Eliza egy gúnyos vigyorral az arcán, eltette a telefonját, majd büszkén hátradől, és kényelmesen elhelyezkedett. Lábát feltette a a lábtartóra, majd szemét lehunyta. Amber ugyan így tett. Nem tudom mit képzelnek ezek magukról. A legszívesebben az ablakon hajítanám ki mind a kettőt.

Eliza Wilson

Nem tudom mit képzel magáról ez a Diamond csaj. Egy éve van az osztályba de teljesen úgy viselkedik mintha ő lenne Beyonce. Nem tudom mire veri magát. Semmi szép nincs benne, sőt csinosnak se csinos. Nem fogom hagyni, hogy egy ilyen jött ment senki mint Kendra elvegye tőlem mind azt amit eddig megkaptam. 

Figyelem, rajongás, barátok, pasi. Az első pillanattól kezdve gyűlölöm ezt a csajt, amit ő is nagyon jól tud, mégis feszegeti a határokat. Nem fogom hagyni, hogy elvegye tőlem Justint ! Ő az enyém ! Ha kell érte ölök, egyszerűen nem bírok nélküle élni ! 

Ha pedig ez a kis senki beleront a tervembe, ennél is jobban azt nagyon megkeserüli ! Csak érjünk oda. Justin az enyém, nem fogok hagyni, hogy elvegye tőlem ! Küldtem Justinnak egy üzenetet, amitől remélem megjön az esze, ha pedig nem, én fogok közbe lépni, de azt ne várják meg ! 

Amber a legjobb barátnőm, természetesen segít mindenben, mert ha nem nagyon megbánja. Ő az első számú rajongóm, vagyis ő is. Tudom, sokan egy önző kis kétszínű dögnek gondolnak, de ami az enyém az az enyém is, és nem nagyon szeretek osztozni, főleg ha arról a személyről van szó, akiért ölni tudnék. Justin is nagyon jól tudja, hogy mire vagyok képes, és ha egy kicsit is fontos neki ez a csaj, akkor azt teszi amit mondok neki, sőt megkéri, hogy legyek a barátnője. Ezt a kis barátnője érdekébe kell tennie, különben a csaj, egy pokolt fog átélni, ebbe a maradék pár hónapba ! Úgy hogy Diamond, készülj. Minden Ő rajta múlik, szóval imádkozz, hogy engem válasszon !



4 megjegyzés:

  1. Imádom gyorsan nagyon jó lett siess a kövivel!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ! :) Örülök ha tetszett ! Sietek ! :)

      Törlés
  2. Szia!Nagyon szeretem a blogod es a reszek is nagyon hosszuk!Siess a kovivel! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Köszönöm, örülök ha tetszenek, és hogy hosszúk a részek ! :) Sietek ! :) <3

      Törlés